ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Απολαυστικός Γιούνκερ: Εχω SMS από τον Ελληνα πρωθυπουργό!

Απολαυστικός Γιούνκερ: Εχω SMS από τον Ελληνα πρωθυπουργό!
Απαντώντας στην παρατήρηση ενός ευρωβουλευτή, ότι ασχολείται συνεχώς με το κινητό του, ενώ συνεδριάζουν στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο, ο επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, με έντονο ύφος είπε:

«Σταματήστε τη φλυαρία αυτή ότι συνεχώς κοιτάζω το κινητό μου, διότι έχω ανταλλαγή μηνυμάτων με τον Έλληνα πρωθυπουργό.

Κάνω τη δουλειά μου. Σταματήστε λοιπόν να φλυαρείτε ανοήτως».

Δείτε το βίντεο:



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Πολιτική

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

1ki1 News Group Video